Find en af kommunens andre hjemmesider

Flere af Ikast-Brande Kommunes institutioner og afdelinger har egen hjemmeside. Du kan finde dem her ved først at vælge emne og derefter vælge den hjemmeside, du vil gå til.

Gå ind på den valgte hjemmeside

Ansøgningskrav

For at blive kontorelev med speciale i offentlig administration ved Ikast-Brande Kommune, skal du have bestået eller forventer at bestå:

  • EUX
  • HG - Grundforløbsbevis med adgang til kontor med speciale i offentlig administration
  • HHX - (evt. suppleret med 5 ugers forløb ved handelsskolen)
  • STX/HTX/HF eksamen - suppleret med 5 ugers grundforløb ved handelsskolen. (Evt. 10 ugers grundforløb)

Du skal vedlægge dokumentation for din uddannelse, som bilag til din ansøgning.
Hvis du allerede er færdig med uddannelsen, skal du således vedlægge dit uddannelsesbevis, som dokumentation for opnåelse af de faglige niveauer.

Forventer du at afslutte din uddannelse i sommeren 2019, skal det tydeligt fremgå af din ansøgning. Du må desuden gerne vedlægge kopi af standpunkts- og terminskarakterer.

Er du i tvivl, om din uddannelse er adgangsgivende, kan du spørge din studievejleder.

De ansøgninger, hvor ovenstående ikke fremgår tydeligt, vil ikke blive taget i betragtning.

Ikast-Brande Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Ikast-Brande Kommune
Rådhusstrædet 6
7430 Ikast 
Tlf: 9960 4000
 
Kontakt og Digital Post
Digital post 
 
 

Administration Vest ||  Nørre Snede administrationsbygning 
 

Chat ikon

Chat med Borgerservice

Du kan bruge chatten til at stille spørgsmål direkte til Borgerservice om f.eks. Pas, Nemid, Folkeregister, Sygesikring, og Ydelser så vil vi prøve at vejlede dig. Vær opmærksom på, at du ikke må oplyse personfølsomme oplysninger. Hvis du har brug for oplysninger om din egen sag/udbetaling, skal du ringe på 9960 4000 inden for åbningstiden, eller sende en besked via din e-boks.